Perdent el compte de les visites a Phnom Penh

La Carola i el Pablo ja se’n riuen de mi, perquè cada cop que m’acomiado d’ells, acabo tornant a passar per Phnom Penh. Aquest cop, tornava a Cambodja per tornar a l’escola, però com que la Carola marxava de vacances, passava primer per la capital abans de tornar a Kratie.
Ja podia guiar el conductor del tuktuk mínimament en khmer, tot i que, per sort, també parlava anglès.

Va ser una visita una mica exprés, però suficient per aprofitar la ciutat. Aquest cop, el Pablo marxava a Kratie i Mondulkiri, així que estàvem de “ames i senyores” de la casa. En aquesta visita, vaig descobrir nous restaurants, com el Eleven One Kitchen i la seva simpàtica propietària, un altre sense nom amb un loklak espectacular o les parades de marisc BBB (bueno, bonito, barato) que posen al parking del Russian Market quan aquest tanca. Vaig tornar a veure els amics d’ells i vaig conèixer gent nova. Vam descobrir el Back Street Bar, on a la nit fan micro obert i, tot i ser divertit, semblava estar en una festa privada dels amics dels propietaris perquè ningú més s’animava a cantar. Vaig anar al Sundown Social Club des d’on es pot veure el Russian Market des de dalt, ple de xapa i molt diferent del que imaginava. Vaig viure l’experiència d’anar a l’hospital, on semblava més un resort de luxe que un hospital de Cambodja (d’acord, és un hospital privat de money money, on la majoria de mortals de la ciutat, lamentablement, no hi pot anar). Vaig anar a la piscina d’un hotel. I vaig disfrutar de la companyia de la Carola, i del Pablo quan va tornar, i d’estar a casa i sentir-m’hi com a tal.

Després d’uns dies que em van passar molt ràpid, tornava a acomiadar-me i tornava a la furgoneta del Sr. Chheng per anar de nou a la Dolhpin School of English, a Kratie.

Deixa un comentari